دانلود نرم افزار ریسورس و ویرایش فایل های فلش Sothink SWF Decompiler 7.4

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

بخش نرم افزار امنیت گرافیک اینترنت و شبکه اداری و کاری ویندوز کاربردی بخش موبایل
عمومی جاوا سیمبین آیفون اندروید ویندوز موبایل بخش عمومی
بازی و سرگرمی آموزش
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

صفحات جانبی

صفحات جانبی

امکانات جانبی

امکانات جانبی

دانلود نرم افزار ریسورس و ویرایش فایل های فلش Sothink SWF Decompiler 7.4

دانلود نرم افزار ریسورس و ویرایش فایل های فلش

Sothink SWF Decompiler 7.4

 

 

 

 

نرم افزار Sothink SWF Decompiler محصولی از کمپانی چندرسانه ای Sothink بوده و میتوانید فایل های فلش SWF را ریسورس کند. یعنی فایل SWF را به عنوان ورودی دریافت کرده و سورس قابل ویرایش آن را به شما تحویل دهد.

 

همانطور که میدانید فایل های فلش این روزها بسیار فراگیر هستند. در هر سایتی میتوانید انواع بنرها و انیمیشن های فلش را مشاهده کنید. همچنین بازی های آنلاین زیادی به صورت فلش هستند.

 

اما مشاهده و دسترسی به سورس فایل های SWF برای کاربران به صورت عادی ممکن نیست. اینجاست که نرم افزاری مثل Sothink SWF Decompiler کاملا به درد میخورد و میتواند Sourceفایل های فلش را در اختبار شما قرار دهد. این سورس شامل عکس های استفاده شده در فلش، دکمه ها، فایل های صوتی، فونت، متن، و کدهای اکشن اسکریپت است.

 

شما میتوانید سورس فلش را توسط خود نرم افزار Sothink SWF Decompiler ویرایش کرده و تغییر دهید. و یا برای ویرایش آن از نرم افزارهای دیگر استفاده کنید.

 


دانلود نرم افزار ویرایش فایل های SWF فلش SWF Decompiler Magic 5.2

دانلود نرم افزار ویرایش فایل های SWF فلش

SWF Decompiler Magic 5.2

 

 

 

 

نرم افزار استاندارد برای ساخت فایل های فلش، نرم افزار Adobe Flash Professional است. اما این فرمت آنقدر محبوب است که صدها نرم افزار دیگر هم برای ساخت انیمیشن های فلش تولید شده اند.

 

وقتی شما یک فایل فلش طراحی میکنید، باید آن را با فرمت SWF ذخیره کنید. این فرمت توسط تمام مرورگرهای اینترنتی قابل نمایش است. انواع انیمیشن ها، بازی ها، و تبلیغات فلش که در سایت های مختلف مشاهده میکنید با همین پسوند هستند.

 

پسوند SWF در حالت عادی قابل ویرایش نیست. یعنی نمیتوانید تغییری در آن ایجاد کنید. مثلا عکس های آن را عوض کنید یا آن را به شکل دلخواه خودتان تغییر دهید. مگر اینکه به سورس آن دسترسی داشته باشید. که چنین چیزی هم امکان پذیر نیست. چون هیچ طراح فلشی سورس کار خود را در اختیار دیگران قرار نمیدهد.

 

اما شما میتوانید از نرم افزارهایی که مخصوص ریسورس کردن و ویرایش SWF هستند کمک بگیرید. نرم افزار SWF Decompiler Magic یکی از این نرم افزارهاست.

 

(کلمه Decompiler یک اصطلاح رایج کامپیوتری است. و به برنامه هایی گفته میشود که میتوانند فایل های پک شده (مثل exe یا swf) را ریسورس کرده و امکان ایجاد تغییر در آنها را فراهم کنند)

 

نرم افزار SWF Decompiler Magic قادر است یک فایل SWF فلش را به عنوان ووردی دریافت کرده و تمام اجزای آن را در اختیار کاربر قرار دهد. اجزایی مثل عکس ها، دکمه ها، فایل های صوتی، کدهای برنامه نویسی، و هر چیز دیگری که در آن فایل SWF به کار رفته باشد.

سپس کاربر میتواند تغییرات مورد نظر خود را انجام دهد (مثلا عکس یا نوشته ها را عوض کند) و دوباره آن را به صورت یک SWF جدید ذخیره نماید.

 

 

 


دانلود شاک ویو پلیر Adobe Shockwave Player 12

دانلود شاک ویو پلیر

Adobe Shockwave Player 12

 

 

 

 

نرم افزار Adobe Shockwave Player ، همانند فلش پلیر برای اجرای بسیاری از فایل های چند رسانه ای مورد نیاز است. بنرهای متحرک، بازی های آنلاین، و انیمیشن ها، از جمله مهم ترین فایل های چند رسانه ای هستند که برای ساخت آنها از کامپوننت های Shockwave استفاده میشود.

 

میتوان گفت Shockwave Player بعد از Flash Player دومین پلاگین رایج کمپانی ادوبی است. اگر در یک وب سایت از انیمیشن ها یا افکت های شاک ویو استفاده شده باشد، برای اینکه بتوانید آنها را مشاهده کنید نیاز است که Shockwave Player روی ویندوز و مرورگر شما نصب شده باشد. در غیر این صورت، با پیغام خطایی مبنی بر نصب نبودن پلاگین Shockwave مواجه میشوید.

 

هرچند برنامه فلش پلیر میتواند بسیاری از انیمیشن های Shockwave را پخش کند، اما برای مشاهده برخی از فایل های آنلاین باید حتما پلاگین Shockwave روی مرورگرتان نصب باشد. از Shockwave برای ساخت پخش کننده های آنلاین فیلم و موسیقی نیز استفاده میشود.

 

نرم افزار Adobe Shockwave Player به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe تولید شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. با نصب این نرم افزار، پلاگین های آن به صورت خودکار روی مرورگر اینترنت شما نصب میشوند.

 

به تازگی جدیدترین نسخه نرم افزار شاک ویو پلیر، یعنی Adobe Shockwave Player 12 منتشر شده است. این نسخه پلاگین های لازم را روی مرورگرهای اینترنت اکسپلور (Internet Explorer) ، فایرفاکس (Firefox) ، کروم (Chrome) و اپرا (Opera) نصب میکند.

 

 

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 5 تير 1393 ساعت: 18:30
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

دانلود فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنت Adobe Flash Player 11.7 for Internet Browsers

دانلود فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنت

Adobe Flash Player 11.7 for Internet Browsers

 

 

 

با توجه به فراگیر شدن فایل های فلش (مثل انیمیشن، بازی، بنر و ...) که بیشتر آنها هم از طریق سایت های اینترنتی منتشر میشوند، وجود نرم افزار Flash Player بر روی هر مرورگر اینترنتی ضروری است.

 

اگر فلش پلیر روی مرورگرتان نصب نباشد و شما وارد سایتی شوید که در آن از فلش استفاده شده است، با پیغام خطای پلاگین فلش مواجه خواهید شد. (امروزه تقریبا در همه سایت ها حداقل چند بنر یا لوگوی فلش وجود دارد)

 

به همین دلیل، نرم افزار فلش پلیر از اولین نرم افزار هایی است که هر کاربر بعد از نصب ویندوز باید آن را نصب کند. برنامه Adobe Flash Player به صورت رایگان از طرف شرکت Adobe تولید شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. بهتر است تا برای نمایش بهتر فایل های فلش در سایت های مختلف، همیشه آخرین نسخه Flash Player را نصب کرده باشید.

 

به تازگی جدیدترین نسخه نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای اینترنتی، یعنی Adobe Flash Player 11.7 منتشر شده است. این نسخه برای مرورگرهای اینترنت اکسپلور (Internet Explorer) ، فایرفاکس (Firefox) ، کروم (Chrome) و اپرا (Opera) قابل نصب و استفاده می باشد.

 


ليست صفحات


تعداد صفحات : 1

صفحه قبل 1 صفحه بعد

ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 72
            کل نظرات کل نظرات : 1
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 2
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 0
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 1
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 3
            بازدید ماه بازدید ماه : 123
            بازدید سال بازدید سال : 461
            بازدید کلی بازدید کلی : 34962

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 3.145.204.201
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین دانلود(2) و آدرس sarzamindownload-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. تبادل لینک آزاد هست






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  ابوالفضلابوالفضل - سلام به شما دوست وبلاگ نویس ،وبسایت خیلی عالی دارید من شما رو دعوت میکنم به شبکه اجتماعی تمشک ملخق بشین و دوستان جدید پیداکنید و لحظات خوب زندگیتونو با بقیه شریک بشین
                  منتظر حضور سبزتان هستیم
                  روابط عمومی شبکه اجتماعی تمشک - 1393/4/5

                  درباره ما

                    سرزمین دانلود(2)
                    بهترین نرم افزار ها و بازی ها و....... همه چیز را از ما بخواهید آنچه از یک سایت دانلود انتظار دارید در کنار شما ما را همراهی کنید تا بهترین ها را داشته باشید خوش باشید. (هروز آپ می شود)

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به سرزمین دانلود(2) بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف